۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۴۹

امام جمعه شهرکرد:

حمایت مردم فلسطین از مهمترین آرمان های انقلاب اسلامی است

حمایت مردم فلسطین از مهمترین آرمان های انقلاب اسلامی است

شهرکرد- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: حمایت از مردم فلسطین از مهمترین آرمان های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام بعد از ظهر سه شنبه در نشست هماهنگی روز جهانی قدس با اشاره به اینکه حمایت از مردم فلسطین از مهمترین آرمان های انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بیانگر اتحاد مسلمانان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: حمایت از مردم فلسطین، دشمن ستیزی و حفظ انقلاب اسلامی از مهمترین آرمان های انقلاب اسلامی به شمار می رود.

وی بیان کرد: روز قدس روز نشان دادن همبستگی مسلمانان در برابر دشمنان است و باید راهپیمایی روز قدس با حضور حماسی مسلمانان در نقاط مختلف برگزار شود.

اتحاد مسلمانان زمینه ساز خنثی شدن توطئه های دشمن است

 نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: مردم بار دیگر باید با حضور حماسی خود در این راهپیمایی با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند و وحدت و یکپارچی خود را به دشمنان نشان دهند.

وی بیان کرد: اتحاد مسلمانان زمینه ساز خنثی شدن توطئه های دشمن است.

وی بیان کرد: آمریکا با انتقال سفارتخانه خود به قدس به دنبال اعمال توطئه های جدید است و هوشیاری مسلمان در این زمینه بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: مردم با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، جنایت های اسرائیل در نواز غزه را محکوم می کنند و باید حضور مردم نسبت به سال های گذشته در راهپیایی روز جهانی قدس پر شورتر باشد.

کد خبر 4309474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha